Toyota GR Yaris läheb katse korras üle vesinikkütuseelementidele. Ja kuigi Toyota alustas oma aktiivseid katseid vesinikuga juba 1992. aastal, ilmus esimene tootmismudel, mis sisepõlemismootorist täielikult loobus vesinikutehase kasuks, alles 2017. aastal. Mis puutub uudsusesse, siis see saab mitmeid disainifunktsioone, mis seda turul eristavad.

Toyota GR Yaris saab sportliku disaini ja ümberkujundatud interjööri, mis peaks rõhutama selle mudeli keskkonnasõbralikkust. Mis puutub paigaldusse, siis seda esindab paar võimsat elektrimootorit, mis töötavad vesinikkütuseelementidega. Nende mootorite koguvõimsus on umbes 250 hj.
Lisaks tuleks rääkida kõrgsurve süsinikkiudpaagist, mis toimib veeldatud vesiniku hoidmise reservuaarina. See konteiner asub auto põhjas ja tankib umbes 5-10 minutiga reaalajas. Ühest täistankimisest piisab WLTP tsüklis 450 kilomeetriks.

Mudeli põhikomponendid, sealhulgas hammaslatt ja kaasaegne sõltumatu vedrustus, jäeti muudatusteta. Seega võivad ostjad loota vesinikkütusega autole, mis on tänapäevaste standardite järgi üsna mugav.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/