Jaapani autod ei pruugi olla tehniliselt keerukad esmaklassilised mudelid, mida saavad endale lubada ainult kõige jõukamad autojuhid. Näiteks Subaru on juba mitu aastat pakkunud Euroopa publikule soodsa hinnaga krossovereid ja sedaane, mida saab endale lubada pea iga töötav inimene.

Täna räägime ühest neist crossoveritest, nimelt Subaru XV-st, mille võib omistada turu keskmisele segmendile. Mudeli mootorite valikut esindavad turboülelaaduriga bensiinimootorid keskmise võimsusega 150 hj. Käigukasti osas on ostjate käsutuses kuuekäiguline manuaal ja sama käikude arvuga automaat.
Salong Subaru XV on üldiselt mugav, kuigi ilma igasuguste satsideta. Seal on lihtsad, kuid mugavad peatugedega istmed, suur analoog näidikupaneel, oma tööd hästi tegev kliimaseade ja soojendusega esirea istmed.

Ka välimine Subaru XV ei tekita erilist entusiasmi ega äraütlemist. See on segmendi jaoks üsna standardne välimus, mis võib teid meelitada ainult huvitavate velgedega. Tõeliselt hea on hind ja saadavus, mis võimaldab laial valikul autot osta.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/