Šveitsi automehaanikute ja disainerite meeskonda JTL, millel on mõningane venitus, võib nimetada tuuningstuudioks. Fakt on see, et poisid annavad harva välja kaasaegsetel autodel põhinevaid muudetud projekte, eelistades autotööstuse kadumatut klassikat peaaegu nullist uuesti luua. Siin on meeskonna viimane projekt, mis peegeldab täielikult nende eelistusi.

Niisiis, tutvuge Ferrari Testarossaga, mille originaal ilmus 1971. aastal. Omal ajal oli sellel autol uuenduslik disain, millest sai hiljem Itaalia autotootja tunnus. Tükeldatud vormid, kiilukujuline keha ja ranged jooned – kõik see on taasloodud pisidetailideni.
Millega nad otsustasid mitte eriti vaeva näha, mis on arusaadav, on elektrijaamaga. Ütleme nii, et V12 mootor on oma võimsuselt üsna võrreldav ajaloolise prototüübiga ja võib rõõmustada 390 hj tootlusega. ja 490 njuutonmeetrit pöördemomenti. See töötab ootuspäraselt viiekäigulise manuaalkäigukastiga.

Üldiselt osutus projekt äärmiselt elegantseks ja usaldusväärseks. Kahju ainult sellest, et auto sai kokku pandud ühes eksemplaris ja pole ette nähtud isegi kõige väiksemaks masstootmiseks. Ka mudeli ostmine ebaõnnestub, kuna see on mõeldud erinevateks üritusteks ja näitusteks.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/