Šveitsi automehaanikute ja disainerite meeskonda JTL, millel on mõningane venitus, võib nimetada tuuningstuudioks. Fakt on see, et poisid annavad harva välja kaasaegsetel autodel põhinevaid muudetud projekte, eelistades autotööstuse kadumatut klassikat peaaegu nullist uuesti luua. Siin on meeskonna
Kategooria: EE / Klassikaline auto
Fordi uus elektriline pikap otsustas pöörduda klassikaliste kerejoonte poole. Näis, et mudel lahkus Ameerika kontserni konveierilt eelmise sajandi 50ndate keskel, mitte praeguse aastatuhande 20ndatel. Igal juhul pakub auto ostjatele palju kaasaegseid võimalusi, mis on paigutatud ilusa retrokastme
Kategooria: EE / Klassikaline auto
Briti ettevõte Jaguar on juba mitu aastat äratanud oma ammu surnud klassikat uuesti ellu. Omal ajal särasid seda automarki võidusõiduradadel, luues moodsaid ja paljuski uuenduslikke sportkupeed. Praegu on brittide saatuseks neetida šiki disaini ja hea tehnilise varustusega restomod.
Kategooria: EE / Klassikaline auto
Legendaarne ralliauto Audi Quattro ilmus Dakari võidusõidurajale 80ndate keskel ja tõusis peaaegu esimeses sõidus võistluse vaieldamatuks liidriks. Lisaks nelikveole ja üsna võimsale mootorile oli mudelil šikk futuristlik disain, mis näeb kena välja ka tänapäeval, peaaegu 40 aastat pärast
Kategooria: EE / Klassikaline auto
Jaapani Nissan uurib täna aktiivselt massiliste elektrisõidukite ja hübriidide nišši, kuigi varem ei tegelenud kaubamärk mitte ainult tarbesõidukitega. 70ndate keskel oli ettevõttel tugev võidusõidumeeskond, samuti hulk huvitavaid mudeleid, mis võitsid peadpööritavaid võite võidusõitudel üle
Kategooria: EE / Klassikaline auto
Jaguar rõõmustab taas oma ajatu klassika austajaid kvaliteetse restomodiga. Seekord tuleb juttu Jaguar E-tüüpi mudelist, mida eristab väga pöördemomendiga mootor, aga ka autentne välimus. Auto on juba seeriatootmisse läinud, seega saavad margi fännid valmistuda ettetellimiseks.
Kategooria: EE / Klassikaline auto