Dodge üritab igal võimalikul moel krossoverite massiturul kanda kinnitada, kuigi selgub, et tänu 70ndate sport-poniautodele tuntuks saanud ameeriklastel ei lähe just kuigi hästi. Sellest hoolimata tulevad uued linnamaasturimudelid välja kadestamisväärse regulaarsusega. Meie tänasel ülevaatel – Dodge Journey, mis kulude vähendamiseks kokku pannakse Mehhikos.

Auto põhineb G-CPMA platvormil, mis vastab täielikult kaasaegsetele standarditele ja sisaldab sõltumatut vedrustust koos McPhersoni õlgadega. Mootorite valik on samuti üsna standardne ja võib ostjatele pakkuda mitmeid bensiinimootoreid keskmise võimsusega 150 hj. Ootuspäraselt toimib käigukastina mehaanik või kuuekäiguline automaat.
Ka uustulnuka välimus on omane häbiväärseks. Siit ei leia Dodge'i klassikalist disaini ja isegi vihjeid mingisugusele ainulaadsusele ja viimistlemisele. Selle asemel pakutakse meile tüüpilist keha, mis ei erine palju konkurentidest. Ühest küljest on see hea, kuid teisest küljest on see suur miinus.

Milleni me lõpuks jõuame? Täiesti tavaline krossover tavalise mootorirea ja igava kaubandusliku välimusega. Samal ajal on auto Ameerika turu standardite järgi positsioneeritud taskukohase sõidukina ja võib seetõttu olla edukas. Vastasel juhul ei võta Dodge selliste projektidega tõenäoliselt selles ülerahvastatud autoklassis oma õiget kohta päikese all.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/