Jaapani Nissan uurib täna aktiivselt massiliste elektrisõidukite ja hübriidide nišši, kuigi varem ei tegelenud kaubamärk mitte ainult tarbesõidukitega. 70ndate keskel oli ettevõttel tugev võidusõidumeeskond, samuti hulk huvitavaid mudeleid, mis võitsid peadpööritavaid võite võidusõitudel üle maailma.

Hetkel on ettevõtte juhtkond andnud loa taasluua üks nendest mineviku spordimudelitest. Jutt käib Nissan DocZ ralliautost, mis astus sarja 1971. aastal ja teatas peaaegu kohe oma osalemisest Dakari meistrivõistlustel, kus võttis enesekindlalt üldarvestuses liidrikoha.
Kaasaegne restomod valmistatakse kõikjal leiduvast süsinikkiust, luues hoolikalt mudeli üsna atraktiivse välimuse. Lisaks töötatakse auto vedrustuse väljatöötamisel arvesse säilinud originaaljooniseid, nii et ajaloolise täpsuse pärast ei pea muretsema.

Vaid ühes valdkonnas tegid disainerid järeleandmisi, nimelt jõuallika valikul. Eelmise sajandi natiivse turboülelaaduriga kuue kasutamine moodsas restorežiimis on lihtsalt ebapraktiline, nii et auto sai kaasaegse analoogi, mille maht on veidi suurenenud 2,4 liitrilt 2,8 liitrini. maht.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/