Ford ja BMW on alustanud võidurelvastumist pooljuhtajamite vallas. Samal ajal arendavad juba uusi paljulubavaid akutüüpe sellised hiiglased nagu Toyota, GM ja VW Group. Mis puutub baierlastesse, siis see mure panustab ettevõttele Volta Energy Technologies, mille tehnoloogiasse on plaanis investeerida umbes 130 miljonit dollarit.

Tahkisakuelementide eelised võrreldes klassikaliste liitiumioonseadmetega on ilmsed. Need akud on kergemad, tõhusamad ja ohutumad. Üsna olulist rolli mängib just turvalisus, sest isegi kõige moodsamad ja arenenumad elektrisõidukite mudelid pole tule eest kaitstud.
Mis puudutab akuelementide mahtu, siis see on umbes 50 protsenti suurem kui klassikalisel liitiumioondisainil. Akude pilootseeria lubatakse välja anda 2022. aasta lõpuks. Samal ajal peaks ettevõte saavutama oma tippvõimsuse 2025. aastaks, pakkudes BMW-le sadu tuhandeid akusid aastas.

Ka Fordil on kaugeleulatuvad plaanid, kuid suure tõenäosusega sõlmib ta lepingu VW Grupiga, kes varustab ülemerevennale kõik vajalikud tehnoloogiad.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/