Доступ к сайту

Забыли пароль?
 Проголосуй!
Top auto

 

 Jaga oma sõpradega!
Kas teile meeldib avaldatud materjal? Miks mitte jagada seda oma sõpradega, artikli lisamine sotsiaalsete järjehoidjate hulka on väga lihtne, klõpsake lihtsalt allolevatel ikoonidel!



Reklaam

Ford ja BMW hakkavad töötama pooljuhtketaste kallal

Autor: work
19 март 2020 09:31
143
Ford ja BMW on alustanud võidurelvastumist pooljuhtajamite vallas. Samal ajal arendavad juba uusi paljulubavaid akutüüpe sellised hiiglased nagu Toyota, GM ja VW Group. Mis puutub baierlastesse, siis see mure panustab ettevõttele Volta Energy Technologies, mille tehnoloogiasse on plaanis investeerida umbes 130 miljonit dollarit.
Tahkisakuelementide eelised võrreldes klassikaliste liitiumioonseadmetega on ilmsed. Need akud on kergemad, tõhusamad ja ohutumad. Üsna olulist rolli mängib just turvalisus, sest isegi kõige moodsamad ja arenenumad elektrisõidukite mudelid pole tule eest kaitstud.

Mis puudutab akuelementide mahtu, siis see on umbes 50 protsenti suurem kui klassikalisel liitiumioondisainil. Akude pilootseeria lubatakse välja anda 2022. aasta lõpuks. Samal ajal peaks ettevõte saavutama oma tippvõimsuse 2025. aastaks, pakkudes BMW-le sadu tuhandeid akusid aastas.
Ka Fordil on kaugeleulatuvad plaanid, kuid suure tõenäosusega sõlmib ta lepingu VW Grupiga, kes varustab ülemerevennale kõik vajalikud tehnoloogiad.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Soovitame ka:
Ford ja BMW hakkavad töötama pooljuhtketaste kallal Ford ja BMW on alustanud võidurelvastumist pooljuhtajamite vallas. Samal ajal arendavad juba uusi paljulubavaid akutüüpe sellised hiiglased nagu Toyota, GM ja VW Group. Mis puutub baierlastesse, siis see mure panustab ettevõttele Volta Energy Technologies, mille tehnoloogiasse on plaanis investeerida umbes 130 miljonit dollarit.

Toyota GR Yaris läks katse korras üle vesinikule Toyota GR Yaris läheb katse korras üle vesinikkütuseelementidele. Ja kuigi Toyota alustas oma aktiivseid katseid vesinikuga juba 1992. aastal, ilmus esimene tootmismudel, mis sisepõlemismootorist täielikult loobus vesinikutehase kasuks, alles 2017. aastal. Mis puutub uudsusesse, siis see saab mitmeid disainifunktsioone, mis seda turul eristavad.

Lamborghini Countachi sportauto valmis kasutamiseks Uus ja tegelikult vana sportauto Lamborghini Countach on lõpuks valmis masstootmiseks. Mudelit ei saa nimetada restomodiks, kui ainult seetõttu, et see näeb välja võimalikult kaasaegne ja atraktiivne. Pigem on see 50 aastat vana sportkupee kohandamine tänapäevase reaalsusega. Mis oli Itaalia arendajate puhul huvitav?

Mitsubishi peaks Euroopas esitlema uut näituseautot Jaapani Mitsubishi valmistub esitlema uut näituseautot, mida hakkab arendama taaselustatud Ralliarti divisjon. Auto tõotab uhkeldada huvitava sisekujunduse, kaasaegse tehnilise varustusega, aga ka uue paljulubava elektroonilise täidisega, mida ilmselt hakatakse kasutama ka kontserni tulevastes mudelites.

Uus Dodge Journey läheb seeriasse Dodge üritab igal võimalikul moel krossoverite massiturul kanda kinnitada, kuigi selgub, et tänu 70ndate sport-poniautodele tuntuks saanud ameeriklastel ei lähe just kuigi hästi. Sellest hoolimata tulevad uued linnamaasturimudelid välja kadestamisväärse regulaarsusega. Meie tänasel ülevaatel – Dodge Journey, mis kulude vähendamiseks kokku pannakse

Kommentaar:
Комментарии через соц.сеть ВКонтакте:
Виджет комментариев ВК

Materjalide kordustrükk ja kopeerimine meie ressursist on lubatud ainult siis, kui on näidatud meie saidile suunduv aktiivne indekseeritud hüperlink!