Доступ к сайту

Забыли пароль?
 Проголосуй!
Top auto

 

 Jaga oma sõpradega!
Kas teile meeldib avaldatud materjal? Miks mitte jagada seda oma sõpradega, artikli lisamine sotsiaalsete järjehoidjate hulka on väga lihtne, klõpsake lihtsalt allolevatel ikoonidel!



Reklaam

Lugu Lexuse kaubamärgist

Autor: work
11 январь 2019 12:08
138
Jaapani kaubamärk Lexus on oma premium-autode poolest laialt tuntud üle maailma. Firma sedaanid ja crossoverid on eriti populaarsed lääneriikides, sealhulgas Euroopas ja USA-s. Selle materjali osana räägime teile selle autotootja ajalooga seotud võtmesündmustest.
Bränd alustab oma ajalugu 1983. aastal. Sel aastal otsustas Toyota luua maailma parima auto. Tulevikku vaadates oletame, et mudelist nimega F1, millel pole võidusõiduautodega mingit pistmist, on saanud kontseptsioon, mille põhjal on juba loodud esimene Lexus 400.

Uudsus osutus tõeliselt edukaks, kuigi see ei jõudnud nii ambitsioonika tiitlini kui maailma parim auto. See aga ajas äsjavalminud kaubamärgi disainereid ainult põlema, nii et järgmise paari aasta jooksul lasid nad välja hulga mudeleid, mis 1990. aastaks Ameerika turgu vallutavad.
Ameerika Ühendriikide jaoks olid Jaapani autod uudsus, mistõttu oli margi reklaamimiseks vaja alguses massilist reklaamikampaaniat. Lexuse autode suurepärane kvaliteet ja suurepärane kaasaegne tehniline varustus võimaldasid kaubamärgil kiiresti võita klientide usalduse, mis kasvab aasta-aastalt tänaseni.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Soovitame ka:
Chevrolet Corvette Z06 rõõmustab uue mootoriga Chevrolet sportautod on nautinud väljateenitud populaarsust alates eelmise sajandi keskpaigast. Samal ajal hoiab Ameerika kaubamärk jätkuvalt kaubamärki ja toodab mitte ainult vanade edukate mudelite restomode, vaid ka kaasaegseid, üsna konkurentsivõimelisi sportkupeed. Üldiselt räägime täna Chevrolet Corvette Z06-st.

Pikap Ford F-100 rõõmustab klassikalise disainiga Fordi uus elektriline pikap otsustas pöörduda klassikaliste kerejoonte poole. Näis, et mudel lahkus Ameerika kontserni konveierilt eelmise sajandi 50ndate keskel, mitte praeguse aastatuhande 20ndatel. Igal juhul pakub auto ostjatele palju kaasaegseid võimalusi, mis on paigutatud ilusa retrokastme alla.

Volvo keeldub ehtsast nahast Rootsi kontsern Volvo on korduvalt teatanud, et kavatseb liikuda toodetava maanteetranspordi maksimaalse keskkonnasõbralikkuse suunas. See seisneb nii kontserni üleminekus elektriveole, mis on planeeritud ellu viia aastaks 2030, kui ka tootmisprotsessi keskkonda saastavatest tegevustest vabanemises.

Audi loob uusi QuantumScape'i rakke Audi jätkab aktiivselt elektrisõidukite tehnoloogia täiustamist, mis peaks jõudma konveierile lähiaastatel. Üks selline tehnoloogia on uued QuantumScape akuelemendid, mida arendab samanimeline ettevõte. Seni on projekt katsetamisjärgus, kuid positiivsed tulemused on juba olemas.

Lamborghini Countachi sportauto valmis kasutamiseks Uus ja tegelikult vana sportauto Lamborghini Countach on lõpuks valmis masstootmiseks. Mudelit ei saa nimetada restomodiks, kui ainult seetõttu, et see näeb välja võimalikult kaasaegne ja atraktiivne. Pigem on see 50 aastat vana sportkupee kohandamine tänapäevase reaalsusega. Mis oli Itaalia arendajate puhul huvitav?

Kommentaar:
Комментарии через соц.сеть ВКонтакте:
Виджет комментариев ВК

Materjalide kordustrükk ja kopeerimine meie ressursist on lubatud ainult siis, kui on näidatud meie saidile suunduv aktiivne indekseeritud hüperlink!